Jaké je stanovisko společnosti Starbucks k dezinformacím na sociálních sítích?
Starbucks je společnost, jejíž mise a závazky jsou založeny na lidskosti a solidaritě. Pravda a transparentnost jsou zásadními předpoklady pro plnění našeho poslání, dodržování našich slibů a uskutečňování našich hodnot. V okamžiku, kdy se v online prostředí šíří dezinformace o naší společnosti, považujeme za nezbytné reagovat fakty a objasnit náš postoj ke klíčovým otázkám.
Bohužel se na sociálních sítích stále šíří lživá prohlášení o tom, kdo jsme a jaké postoje zastáváme. Naším postojem je humanita a propojování lidí. Důrazně zavrhujeme nenávist, násilí i útoky na nevinné - a jsme odhodláni vždy poskytovat pravdivé informace o naší značce.
Navzdory klamným prohlášením na sociálních sítích Starbucks nikdy a žádným způsobem nepřispívala na vládní ani vojenské operace. Naopak podporujeme potravinovou pomoc komunitám v nouzi. Nadace The Starbucks Foundation společně s globálními partnery poskytla více než 3 miliony dolarů organizaci World Central Kitchen a zajistila tak více než milion potravinových dávek pro rodiny v Gaze.
Související odkazy: