Poučení o zpracování osobních údajů (platné od 18.7.2024)
Ve Starbucks přistupujeme k osobním údajům a ochraně soukromí stejně jako ke všemu, co děláme: na prvním místě jsou pro nás lidé. Věříme, že péče o vás zahrnuje i péči o vaše soukromí a osobní údaje. Vezměte si prosím šálek kávy a dočtěte se níže o ochraně soukromí a osobních údajů.
Poslední revize: 14.06.2024
Úvod
Toto Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů popisuje kategorie osobních údajů, které shromažďujeme, jak je zpracováváme, jak a kdy jsou sdíleny, a jaké máte možnosti a práva týkající se vašich osobních údajů. Vysvětluje také, jakým způsobem s vámi můžeme komunikovat a jak nám můžete zasílat žádosti nebo dotazy týkající se zpracování vašich osobních údajů. Děkujeme, že jste si našli čas na přečtení a pochopení našich postupů týkajících se ochrany osobních údajů a soukromí.
Obsah
Na konkrétní části našeho Prohlášení o ochraně osobních údajů můžete přejít výběrem některé z níže uvedených částí.
1. Platnost a působnost
2. Aktualizace tohoto Prohlášení
3. Údaje, které shromažďujeme
4. Jak vaše údaje používáme
5. Jak jsou vaše údaje sdíleny
6. Věrnostní program Starbucks
7. Vaše možnosti a práva
8. Jak chráníme vaše údaje
9. Uchovávání a výmaz vašich údajů
10. Děti
11. Mezinárodní předávání údajů
12. Kontaktujte nás
- Platnost a působnost
Toto Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů (dále také „Prohlášení“) se vztahuje na webovou stránku umístěnou na adrese https://www.starbuckscoffee.cz/ (dále jen „Webová stránka“) a webovou aplikaci Starbucks dostupnou na adrese https://card.starbuckscoffee.cz/ (dále jen „webová aplikace“) a mobilní aplikaci Starbucks CEE (dále jen „mobilní aplikace“) (webová aplikace a mobilní aplikace společně jako „Aplikace“) provozované společností Starbucks EMEA Limited (dále jen „Starbucks EMEA“), dále se vztahuje na osobní údaje zpracovávané při návštěvách kaváren Starbucks v České republice (dále jen „Kavárny“), které provozuje společnost AmRest Coffee s.r.o., se sídlem Walterovo náměstí 329/3, 158 00 Praha 5, Česká republika, IČ: 28167694 (dále jen „AmRest“).
Starbucks EMEA je správcem osobních údajů shromážděných prostřednictvím Webové stránky a Aplikací. V případě konkrétních činností zpracování vystupuje AmRest jako samostatný správce nebo vystupuje společně se společností Starbucks EMEA jako společný správce. Podrobnosti o činnostech zpracování a informace o správci pro konkrétní činnosti zpracování jsou popsány níže v Příloze ke Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů.
V tomto Prohlášení se pojmy „my“, „naše“ nebo „nás“ obecně vztahují na Starbucks EMEA.
- Aktualizace tohoto Prohlášení
Toto Prohlášení vstoupilo v platnost datem „Poslední revize“ uvedeným v horní části této stránky. Toto Prohlášení může být čas od času aktualizováno. V takovém případě budete o všech změnách tohoto Prohlášení, které by mohly mít podstatný vliv na vaše práva nebo na způsob, jakým zpracováváme nebo sdílíme vaše osobní údaje, informováni před nabytím účinnosti změny prostřednictvím informační doložky např. na Webové stránce nebo v Aplikacích. Doporučujeme vám, abyste zkontrolovali aktualizace a změny tohoto Prohlášení při přístupu na Webovou stránku a do Aplikace kontrolou data „Poslední revize“.
Když používáte Webovou stránku a Aplikace nebo navštívíte Kavárny, shromažďujeme osobní údaje o vás a službách, které používáte. Osobní údaje, které shromažďujeme, se dělí do tří hlavních kategorií: (1) údaje, které nám dobrovolně poskytnete; (2) údaje, které shromažďujeme automaticky; a (3) údaje, které shromažďujeme z jiných zdrojů.
Mezi případy, kdy údaje shromažďujeme, patří prohlížení nebo nákup pomocí Aplikací, vytvoření účtu Starbucks, použití Webové stránky nebo Aplikace k nákupu, dobití nebo uplatnění Starbucks Card, použití funkce objednávání a placení v Aplikaci nebo účast v rámci průzkumů nebo propagačních akcí.
Níže naleznete obecný popis údajů, které shromažďujeme. Podrobné informace o účelech zpracování, kategoriích zpracovávaných osobních údajů, právním základu zpracování a odpovědnosti správců naleznete v Příloze Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti.
(a) Údaje, které nám dobrovolně poskytnete
Některé údaje shromažďujeme, když používáte naše služby, například když si vytvoříte účet, přidáte Starbucks Card s uloženou hodnotou nebo se zapojíte do věrnostního programu Starbucks Rewards, zaplatíte za produkty nebo odešlete online formulář prostřednictvím Webové stránky nebo Aplikací.
Můžete nám také povolit přístup k údajům přímo z vašeho zařízení. Termín „vaše zařízení“ použitý v tomto Prohlášení se vztahuje na jakýkoli počítač, tablet, chytrý telefon nebo jiné zařízení, které používáte k přístupu na Webovou stránku nebo k přístupu k Aplikacím. Další informace o oprávněních mobilní aplikace naleznete níže v části Starbucks Mobilní aplikace.
Své osobní údaje obecně poskytujete svobodně a jejich poskytnutí není nezbytné k uzavření a/nebo plnění smlouvy, s výjimkou Starbucks Card nebo Starbucks Rewards, kde je jejich poskytnutí nezbytné k poskytování služeb.
(b) Údaje, které shromažďujeme automaticky
Některé údaje jsou shromažďovány automaticky námi nebo poskytovateli služeb, kteří vykonávají jednotlivé služby dle našich pokynů, v případech, kdy navštívíte Webovou stránku, stáhnete a používáte Aplikaci, otevřete námi zaslané e-maily nebo kliknete na určité odkazy v nich nebo jinak interagujete s našimi službami. Příklady těchto údajů:
Údaje o nákupech - shromažďujeme údaje o vašich nákupech v Kavárnách, na Webové stránce nebo prostřednictvím Aplikací, včetně toho, jaké produkty nakupujete, jak často je nakupujete a jakékoliv odměny nebo propagační akce s nákupy spojené.
Údaje o používání zařízení a poloze - Starbucks EMEA shromažďuje na Webové stránce určité údaje pomocí souborů cookie, aby naše systémy mohly rozpoznat váš prohlížeč nebo zařízení a poskytovat vám naše služby. Další informace o souborech cookie a jejich používání naleznete v Příloze k Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti a na adrese [Cookie Notice] .
CCTV – kamerové záznamy - V některých z našich Kaváren jsou instalovány kamery („CCTV“), které zajišťují bezpečnost osob, včetně zaměstnanců, ochranu našeho majetku a utajení informací, jejichž prozrazení by mohlo společnosti AmRest způsobit škodu. Další informace o zavedeném kamerovém systému jsou k dispozici v jednotlivých Kavárnách.
(c) Údaje, které shromažďujeme z jiných zdrojů
Některé údaje shromažďujeme z jiných zdrojů, v některých případech se jedná o údaje, které jsou veřejně dostupné, zakoupené nebo jinak získané od marketingových obchodních partnerů nebo o údaje nacházejí se na platformách sociálních médií.
Můžeme například shromažďovat údaje, které nám poskytnete na sociální síti, jako je Facebook nebo Instagram. Můžeme také shromažďovat nebo licencovat údaje o vás od jiných společností a organizací, jako jsou společnosti agregující data nebo spoluorganizátoři událostí či propagačních akcí, a to i za účelem doplnění údajů, které od vás obdržíme. V některých případech získáváme údaje o vás od přidružených subjektů, s těmito údaji nakládáme v souladu s tímto Prohlášením. Shromažďováním dalších údajů o vás můžeme opravovat nepřesné údaje, zvyšovat bezpečnost vašich transakcí, pomáhat předcházet podvodům a poskytovat vám doporučení produktů a speciálních nabídek, které budou lépe odpovídat vašim zájmům.
- Jak vaše údaje používáme
Vaše údaje používáme k obchodním a komerčním účelům, včetně poskytování vámi požadovaných produktů a služeb, k provádění funkce zákaznického servisu, k zabezpečení a prevenci podvodů, k marketingovým a propagačním účelům a k provádění analýzy Webové stránky a mobilní aplikace.
Níže naleznete obecné informace o účelech a právních základech, o které se opíráme při zpracování osobních údajů. Podrobné informace o účelech zpracování, kategoriích zpracovávaných osobních údajů, právním základu zpracování a odpovědnosti správců naleznete v Příloze Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů.
(a) Uzavření nebo plnění smlouvy s vámi. Některé osobní údaje zpracováváme, když používáte nebo jinak přistupujete k našim službám, abychom mohli např.:
- zpracovávat vaše nákupy nebo žádosti o produkty a služby;
- registrovat a ověřovat uživatelské účty;
- poskytovat podporu v rámci našich věrnostních programů, například Starbucks® Rewards;
- vylepšovat funkčnosti Webové stránky a Aplikací, včetně platebních funkcí.
Pokud nám z jakéhokoli důvodu neposkytnete osobní údaje nezbytné k tomu, abychom vám mohli poskytnout naše služby, nebudeme moci plnit smlouvu s vámi v plném rozsahu (například pokud nám neposkytnete datum narození, nebudeme vám moci zaslat narozeninový kupón).
(b) Na základě našeho oprávněného zájmu. Některé osobní údaje zpracováváme na základě balancování našeho oprávněného obchodního zájmu a vašeho oprávněného zájmu, např. za účely:
Komunikace s vámi. Zpracováváme určité údaje, abychom s vámi mohli komunikovat v souvislosti s vašimi účty, našimi službami, marketingem a vašimi žádostmi, včetně možnosti:
- umožnit uživatelům přístup k Webovým stránkám a jejich prohlížení;
- komunikovat s vámi ohledně objednávek, nákupů, vrácení zboží, služeb, účtů, programů, soutěží a loterií;
- odpovídat na dotazy zákaznického servisu a žádosti o informace;
- zasílat vám personalizované propagační akce, sdělení a speciální nabídky;
- komunikovat s vámi o našich značkách, produktech, událostech nebo pro jiné propagační účely;
- realizovat vaše komunikační preference, například sdílení údajů s obchodními partnery, aby vám mohli posílat e-maily o svých propagačních akcích, produktech a iniciativách; a
- poskytovat důležité informace o bezpečnosti výrobků a upozornění na stažení výrobků z trhu.
Výzkumu, vývoje a zlepšování našich služeb. Chceme zajistit, aby se Webové stránky, Aplikace a celkově naše služby neustále zlepšovaly a rozšiřovaly, abychom naplňovali a překonávali vaše potřeby a očekávání. Za tímto účelem zpracováváme určité osobní údaje, mj. za účelem:
- udržování provozu, zlepšování a analyzování naší Webové stránky, Aplikací, reklamy a nabízených produktů a služeb; a
- odhalování, předcházení nebo vyšetřování podezřelé činnosti nebo podvodů.
Vymáhání našich podmínek, smluvních ujednání nebo zásad. Abychom pro vás při používání webových stránek, aplikace a dalších služeb zachovali bezpečné a důvěryhodné prostředí, používáme vaše osobní údaje k zajištění dodržování našich podmínek, zásad a smluvních ujednání s vámi a třetími stranami.
(c) Plnění zákonných povinností. Některé osobní údaje jsme povinni zpracovávat na základě zákonných povinností, například daňových zákonů, a také proto, abychom mohli:
- vést příslušné záznamy pro interní administrativní účely, jak vyžadují příslušné právní předpisy; a
- plnit naše zákonné povinnosti, jako je poskytování důležitých informací o bezpečnosti výrobků a oznámení o stažení výrobků z trhu, a v případě potřeby reagovat na požadavky vyplývající z jiných právních předpisů.
(d) Na základě vámi uděleného souhlasu. Pokud k tomu máme váš souhlas, zpracováváme určité osobní údaje, abychom:
- Vám mohli zasílat personalizované informace o propagačních akcích a speciálních nabídkách prostřednictvím e-mailu a jiných elektronických prostředků; a/nebo
- Vás mohli informovat o našich značkách, produktech, událostech nebo jiných propagačních akcích.
Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat úpravou svých preferencí pro zasílání propagačních informací ve svém uživatelském účtu Starbucks online nebo nás můžete kontaktovat, jak je popsáno v části Kontaktujte nás níže. Odvolání souhlasu nemá vliv na zákonnost zpracování prováděného na základě uděleného souhlasu před jeho odvoláním z vaší strany.
V současné době neprovádíme rozhodování založené výhradně na automatizovaném zpracování (automatizované rozhodování), a neprovádíme profilování, které má právní účinky nebo se vás obdobně významně dotýká.
- Jak jsou vaše údaje sdíleny
Vaše údaje sdílíme v případě potřeby k naplnění účelů popsaných v tomto Prohlášení a v souladu s platnými právními předpisy. To může zahrnovat sdílení mezi společnostmi Starbucks EMEA a AmRest, mezi přidruženými subjekty pro interní obchodní účely, sdílení s poskytovateli služeb, kteří nám poskytují služby dle našich pokynů za účelem výkonu obchodních funkcí, sdílení s vaším souhlasem, sdílení pro marketingové účely, sdílení v rámci obchodních transakcí a sdílení na základě ochrany našich práv a zájmů (tj. právních nároků).
Osobní údaje sdílíme v následujících případech:
(a) Spolupráce s přidruženými a dceřinými společnostmi - sdílíme údaje s dceřinými a přidruženými společnostmi, včetně společnosti Starbucks Corporation, za účelem monitorování podvodů a služeb a pro další obchodní účely. V některých případech například sdílíme osobní údaje za účelem správy našich věrnostních programů, vyřizování objednávek a požadavků a rozšiřování a propagace naší nabídky produktů a služeb.
(b) Spolupráce s poskytovateli služeb - vaše údaje sdílíme s poskytovateli služeb, kteří nám dle našich pokynů poskytují podpůrné služby, jako jsou: služby zpracování kreditních karet, hosting a správa Webové stránky a Aplikací, platforma pro naši věrnostní kartu, služby péče o zákazníky (například pomoc s reakcí na žádosti o přístup k údajům), doručování e-mailů a poštovních zásilek, mapování polohy, doručování produktů a služeb, monitorování podvodů, analytické služby a provádění akademického výzkumu. Smluvně jsme zavázali všechny poskytovatele služeb, aby uchovávali, používali nebo zveřejňovali vaše osobní údaje pouze k účelu provádění dohodnutých služeb pro nás a dle našich pokynů.
(c) V případě obchodních transakcí - Pokud se zapojíme do fúze, restrukturalizace, obchodní transakce nebo jiné situace zahrnující převod části nebo všech našich obchodních aktiv, můžeme vaše údaje sdílet s obchodními subjekty nebo osobami zapojenými do jednání a následné obchodní transakce.
(d) Ochrana bezpečnosti, práv a našich právních nároků - Osobní údaje zveřejňujeme, pokud se domníváme, že jejich zveřejnění je vyžadováno zákonem nebo soudním řízením, pokud se domníváme, že zveřejnění je nezbytné k prosazování našich smluvních ujednání, nebo pokud se domníváme, že zveřejnění je nutné k ochraně našich práv a zájmů, majetku, zdraví nebo bezpečnosti, nebo práv a zájmů, majetku, zdraví nebo bezpečnosti našich zákazníků či partnerů.
(e) Spolupráce s poskytovateli marketingových služeb - údaje sdílíme s poskytovateli marketingových služeb, aby vyhodnotili, vytvořili a poskytli vám informace o propagačních akcích a speciálních nabídkách, které by vás mohly zajímat, a dále spravovali soutěže, loterie a akce nebo pro jiné obdobné propagační a marketingové účely.
(f) Kdy nám udělíte souhlas se sdílením - údaje o vás sdílíme s jinými společnostmi, pokud nám dáte souhlas nebo nám dáte pokyn ke sdílení údajů.
Osobní údaje o vás můžeme sdílet také způsobem, který vás přímo neidentifikuje. V některých případech například sdílíme údaje o vašem používání webových stránek a aplikace způsobem, který vás neidentifikuje, nebo kombinujeme údaje o povaze nebo četnosti vašich transakcí s podobnými údaji o jiných osobách a sdílíme souhrnné údaje pro statistickou analýzu a jiné obchodní účely.
- Věrnostní program Starbucks
Starbucks EMEA nabízí zákazníkům věrnostní program Starbucks Rewards a umožňuje jim zapojení do tohoto programu prostřednictvím dvou kanálů: webové aplikace dostupné na https://card.starbuckscoffee.cz/ a mobilní aplikace Starbucks CEE.
(a) Webová aplikace
Starbucks EMEA nabízí Aplikaci našim zákazníkům dvěma způsoby. Jedním z těchto způsobů je registrace Starbucks Card prostřednictvím webové aplikace. Více informací naleznete na adrese https://card.starbuckscoffee.cz/.
Používání webové aplikace zahrnuje shromažďování údajů v souladu s výše uvedeným oddílem Údaje, které shromažďujeme, a zahrnuje způsoby, jak můžete (jakožto „Uživatel“) ovládat funkce Aplikace.
Uživatelské údaje - shromažďované prostřednictvím užívání webové aplikace:
- jméno a příjmení;
- e-mailová adresa;
- ID zařízení.
Tyto uživatelské údaje jsou nutné k registraci Starbucks Card a k účasti ve věrnostním programu Starbucks Rewards.
(b) Mobilní aplikace
Používání Aplikace zahrnuje shromažďování údajů v souladu s výše uvedenou částí Údaje, které shromažďujeme, a zahrnuje způsoby, jakými můžete (jakožto „Uživatel“) ovládat funkce Aplikace, jako jsou služby určování polohy a nastavení možností vyskakovacích oznámení („push notifikace“) a zpráv v Aplikaci.
Níže naleznete obecné informace o účelech a právních základech, o které se opíráme při zpracování osobních údajů. Podrobné informace o účelech zpracování, kategoriích zpracovávaných osobních údajů, právním základu zpracování a odpovědnosti správců naleznete v Příloze Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Uživatelské údaje - Při používání zařízení se systémem iOS, Android nebo jiného podporovaného hardwarového zařízení vyžadují některé funkce Aplikace přenos určitých vámi poskytnutých údajů, konkrétně:
- Jméno a příjmení;
- e-mailová adresa;
- údaje týkající se Starbucks Card s uloženou hodnotou („Starbucks Card“);
- Poloha GPS;
- ID zařízení.
Tyto uživatelské údaje jsou nutné k používání věrnostního programu Starbucks Rewards. Máte k dispozici více možností, jak bezpečně a pohodlně provést nákup, včetně:
- Platby prostřednictvím Aplikace stejným způsobem, jako byste platili pomocí Starbucks Card („Mobilní platba“).
Lokalizační služby - Abyste mohli používat určité funkce Aplikace (například vyhledávání Kaváren v rámci této služby v Aplikaci), musíte buďto: (a) povolit „lokalizační služby“ v Aplikaci, a/nebo (b) nastavit oprávnění ve svém mobilním zařízení tak, aby umožňovalo sdílení těchto údajů. Další informace o nastavení lokalizačních služeb v zařízeních se systémem iOS naleznete na adrese zde, a další informace o správě nastavení sdílení polohy v zařízení se systémem Android naleznete zde.
Pokud používáte funkce Aplikace, včetně lokalizačních služeb, předáváte nám a/nebo našim zástupcům uživatelské údaje a opravňujete nás a/nebo naše zástupce k shromažďování, zpracovávání a ukládání těchto uživatelských údajů, pokud je to nezbytné z hlediska funkcionalit Aplikace a pro účely popsané v tomto Prohlášení.
Odpovědnost Uživatele
Nesete výhradní odpovědnost za zachování důvěrnosti a bezpečnosti všech Uživatelských údajů, které přenášíte z vašeho zařízení nebo které v něm ukládáte pro účely Aplikace včetně Mobilní platby, a za všechny transakce a další činnosti prováděné pomocí Starbucks Card registrované na vaše jméno, ať už autorizované nebo neautorizované. Souhlasíte s tím, že budete neprodleně informovat společnost Starbucks EMEA o jakýchkoli neautorizovaných transakcích spojených s Aplikací včetně Mobilní platby nebo o jakémkoli jiném narušení bezpečnosti. Společnost Starbucks EMEA nenese odpovědnost za žádné ztráty vzniklé v důsledku ztráty nebo krádeže Uživatelských údajů, které přenášíte ze zařízení nebo které v něm ukládáte, ani za neautorizované nebo podvodné transakce spojené s Aplikací.
E-mailová komunikace, push notifikace a zprávy v Aplikaci
Aplikace umožňuje všem Uživatelům nastavit preference k obdržování marketingových e-mailových sdělení, obdržování push notifikace na zařízení a příjem in-box zpráv. Upozorňujeme také, že se můžete kdykoli odhlásit z přijímání e-mailových marketingových sdělení úpravou nastavení svého online účtu Starbucks, jak je popsáno v části Vaše práva a možnosti volby níže, nebo kliknutím na tlačítko odhlášení z odběru, které je součástí všech marketingových e-mailových sdělení, které vám zašleme.
- Vaše práva a možnosti volby
Máte kontrolu nad svými preferencemi pro marketingová sdělení, funkcemi Aplikace, určitými nastaveními souborů cookie a preferencemi k obdržování zájmové reklamy. Máte také práva vyplývající z právních předpisů.
Možnosti volby pro marketingová sdělení
Možnost zasílání marketingových sdělení můžete nastavit tak, že nás při registraci účtu Starbucks informujete o svých preferencích, upravíte své marketingové souhlasy online v části správy profilu svého účtu nebo se budete řídit pokyny k odhlášení z odběru v marketingových e-mailech, které vám zasíláme. Vezměte prosím na vědomí, že pokud se ze zasílání marketingových sdělení odhlásíte, můžeme vám i nadále zasílat sdělení o provedených transakcích, včetně e-mailů a push notifikace o vašich Účtech Starbucks nebo nákupech.
Mobilní funkce - jak je popsáno v části Mobilní aplikace Starbucks, služby určování polohy, push notifikace a hlasové přenosy lze upravit nebo zakázat v nastavení zařízení.
Za určitých okolností máte ze zákona právo (na tato práva se mohou vztahovat zákonná omezení nebo výjimky):
- Právo na přístup k vašim osobním údajům (běžně známé jako „žádost o přístup k údajům“). To vám umožňuje získat kopii osobních údajů, které o vás uchováváme.
- Právo na opravu osobních údajů, které o vás uchováváme.
- Právo na výmaz vašich osobních údajů. Díky tomu nás můžete za určitých okolností požádat o výmaz osobních údajů (např. pokud neexistuje důvod, abychom je nadále zpracovávali).
- Právo na omezení zpracování vašich osobních údajů. Můžete nás požádat o omezení zpracování vašich osobních údajů.
- Právo na přenositelnost vašich osobních údajů jiné straně, pokud je to možné.
- Právo vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů, pokud se spoléháme na oprávněný zájem (nebo oprávněný zájem třetí strany), nebo pokud zpracováváme vaše osobní údaje pro účely přímého marketingu.
Tato práva můžete uplatnit v rámci nastavení svého uživatelského účtu na adrese https://card.starbuckscoffee.cz/ nebo nás můžete kontaktovat, jak je popsáno níže v části Kontaktujte nás, a uvést, které právo (práva) vztahující se k ochraně osobních údajů dle GDPR chcete uplatnit. Než vám odpovíme na vaši žádost v zákonné lhůtě jednoho měsíce, můžeme vyžadovat ověření vaší totožnosti.
- Jak chráníme vaše údaje
Vaše údaje chráníme pomocí technických, fyzických a administrativních bezpečnostních opatření, abychom snížili riziko ztráty, zneužití, neoprávněného přístupu, zveřejnění nebo úpravy vašich údajů. Pokud prostřednictvím webových stránek nebo aplikace přenášíte vysoce citlivé údaje (například číslo kreditní karty), šifrujeme přenos těchto údajů pomocí protokolu SSL (Secure Sockets Layer).
Žádný bezpečnostní systém však není dokonalý a vzhledem k přirozené povaze internetu nemůžeme zaručit, že data, včetně osobních údajů, jsou v naprostém bezpečí před úníkem nebo jiným neoprávněným přístupem třetích osob. Za ochranu hesla (hesel) a udržování bezpečnosti svých zařízení jste odpovědní vy sami.
- Uchovávání a výmaz vašich osobních údajů
Osobní údaje uchováváme po dobu nutnou k naplnění účelů uvedených v tomto Prohlášení a ke splnění zákonných požadavků, včetně uchovávání záznamů, řešení sporů a vymáhání smluvních nároků. Naše uchovávání vašich osobních údajů se řídí platnými právními předpisy. Tato doba uchovávání může přesáhnout dobu trvání vašeho smluvního vztahu s námi.
Obecně platí, že vaše osobní údaje uchováváme pouze tak dlouho, dokud jsou potřebné pro splnění účelu, pro který byly shromážděny, nebo dokud to vyžaduje zákon. Je možné, že budeme muset vaše osobní údaje uchovávat déle, než je námi stanovená doba uchovávání, abychom vyhověli vašim požadavkům, například pro udržení odhlášeného stavu z marketingových e-mailů, nebo abychom splnili zákonné, regulační, daňové, účetní nebo jiné povinnosti. Např. osobní údaje obsažené ve smlouvách, sděleních a obchodní komunikaci mohou podléhat zákonným požadavkům na uchovávání, které mohou vyžadovat uchovávání až po dobu 6 let. Případné další osobní údaje budou v zásadě vymazány 6 let po ukončení příslušného souvisejícího smluvního vztahu mezi vámi a námi, je-li to relevantní. Podrobnější informace o skutečných dobách uchovávání naleznete v příloze k Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Pokud již osobní údaje není předmětné nadále zpracovávat, nebo v každém případě po uplynutí zákonného oprávnění nebo povinnosti k jejich uchovávání, budou osobní údaje vymazány v souladu s místními právními předpisy a podle postupů stanovených pro příslušný systém nebo proces.
Není naším záměrem, aby Webové stránky nebo naše online služby používaly děti. Pokud jste rodič nebo opatrovník a domníváte se, že můžeme shromažďovat údaje o vašem dítěti, neprodleně nás kontaktujte, viz sekce Kontaktujte nás tohoto Prohlášení. Další informace naleznete v našich Podmínkách používání.
Vaše osobní údaje mohou být sdíleny, uchovány a zpracovávány v jiné zemi, než ve které byly shromážděny, a to i mimo Evropský hospodářský prostor (EHP), včetně Spojených států. V takových případech podnikneme příslušné kroky k zajištění toho, aby příjemce zajistil odpovídající úroveň ochrany údajů, jak to vyžaduje GDPR, včetně zavedení standardních smluvních doložek, které schválila Evropská komise. Kopii těchto doložek můžete získat tak, že se obrátíte na našeho pověřence pro ochranu osobních údajů (viz část Kontaktujte nás níže).
Uvítáme vaše dotazy, připomínky a podněty týkající se ochrany osobních údajů. Společnost Starbucks EMEA Limited můžete kontaktovat e-mailem na adrese [email protected] nebo poštou na adrese Building 7, Chiswick Park, 566 Chiswick High Road, London, UK .
Pokud máte jakékoli podezření týkající se dodržování právních předpisů z naší strany, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu EHP (odkaz). Ocenili bychom však, kdybychom mohli vaše obavy nejprve řešit, a uvítali bychom, kdybyste nám dotaz nejprve směřovali podle výše uvedené části Kontaktujte nás. Můžete se také kdykoli obrátit na pověřence pro ochranu osobních údajů společnosti Starbucks pro oblast EMEA (dále jen „DPO“) na adrese [email protected]. V souvislosti s osobními údaji zpracovávanými při návštěvě Kavárny Starbucks provozované společností AmRest se můžete obrátit také na DPO společnosti AmRest na adrese [email protected].
Příloha k Starbucks Prohlášení o ochraně osobních údajů
Účel zpracování | Kategorie osobních údajů | Právní základ pro zpracování | Správce osobních údajů | |
---|---|---|---|---|
Přístup na Webovou stránku a její prohlížení Umožnit uživatelům přístup k Webové stránce a jejímu prohlížení. |
| Zpracování osobních údajů souvisejících s používáním Webové stránky je založeno na oprávněném zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) (např. zpracování osobních údajů, které váš prohlížeč přenáší na náš server, je technicky nutné k tomu, abyste mohli přistupovat k Webové stránce a prohlížet si ji). Další informace o balančním testu v souvislosti se zpracováním osobních údajů jsou k dispozici na vyžádání.
| Starbucks EMEA
| |
Webové stránky Starbucks Rewards přístup a prohlížení Umožnit uživatelům přístup k Webové stránce a jejímu prohlížení. |
| Zpracování osobních údajů souvisejících s používáním Webové stránky je založeno na oprávněném zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) (např. zpracování osobních údajů, které váš prohlížeč přenáší na náš server, je technicky nutné k tomu, abyste mohli přistupovat k Webové stránce a prohlížet si ji). Další informace o balančním testu v souvislosti se zpracováním osobních údajů jsou k dispozici na vyžádání.
| Starbucks EMEA
| |
Mobilní aplikace Starbucks Umožnit uživatelům využívat funkce Mobilní aplikace. |
| Zpracování údajů souvisejících s Mobilní aplikací je založeno na oprávněném zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) (např. zpracování osobních údajů, které vaše zařízení, na němž je Mobilní aplikace nainstalována, předává našemu serveru (serverům), je technicky nutné k tomu, abyste mohli Mobilní aplikaci používat). Další informace o balančním testu v souvislosti se zpracováním osobních údajů jsou k dispozici na vyžádání.
| Starbucks EMEA
| |
Obecná komunikace Komunikace s Uživateli ohledně objednávek, nákupů, účtů atd. a odpovědi na dotazy zákaznických služeb a žádosti o informace. |
| Oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR): Zpracování osobních údajů je nezbytné pro vyřízení příslušné žádosti Uživatele, kterou nelze jinak vyřídit. Zpracování je proto oprávněné na základě oprávněných zájmů. Další informace o balančním testu v souvislosti se zpracováním osobních údajů jsou k dispozici na vyžádání. | Starbucks EMEA | |
Personalizované newslettery a další komunikace, včetně personalizovaných propagačních akcí, obsahu a speciálních nabídek, a komunikace o našich značkách, produktech, událostech nebo jiných propagačních účelech. Umožnit uživatelům přihlásit se k odběru našeho newsletteru a poskytovat uživatelům personalizovaná sdělení. |
| Oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) ve spojení se souhlasem se zasíláním marketingových sdělení je právním základem pro zpracování osobních údajů za účelem personalizace a zasílání e-mailů odběratelům personalizovaných newsletterů o akcích, oznámeních a nabídkách produktů na základě informací o účtu a činnosti (profilování).
| Společní správci: Starbucks EMEA zodpovídá za: - shromažďování, ukládání, deidentifikaci (mimo jiné prostřednictvím tokenizace) osobních údajů zákazníků, určování, které osobní údaje zákazníků (pokud existují) mají být sdíleny s držitelem licence, a sdílení těchto osobních údajů zákazníků; - stanovení jakýchkoli omezení pro analýzy, které mohou držitelé licence provádět s využitím osobních údajů zákazníků, které společnost Starbucks sdílí za účelem zlepšení marketingových kampaní, a - Stanovení obecného přístupu ke komunikaci, poskytnutí doporučení a pokynů držiteli licence ohledně tohoto přístupu. AmRest zodpovídá za: - provádění analýz osobních údajů zákazníků za účelem zlepšení marketingové komunikace v souladu s parametry stanovenými společností Starbucks; a - Stanovení přesného obsahu sdělení (v souladu s pokyny), stanovení termínu rozesílky sdělení a zasílání sdělení zákazníkům a stanovení termínu rozesílky newsletteru věrnostních akcí.
| |
6. | Analytické služby na Webové stránce a v Aplikaci Za účelem zajištění bezpečnosti služby, provádění statistických měření, zlepšování našich služeb a jejich přizpůsobení potřebám a pohodlí uživatelů. | Další informace naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů našich důvěryhodných partnerů, které jsou k dispozici na následujícím odkazu [....]. | Oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
| Starbucks EMEA
|
7. | Starbucks Rewards Umožnit uživatelům zaregistrovat se do našeho věrnostního programu a programu výhod Starbucks Rewards. Nabízení a zlepšování programu Starbucks Rewards a zlepšování našich produktů a služeb, jak je popsáno v příslušných smluvních podmínkách https://www.starbuckscoffee.cz/cz/terms-and-conditions |
| Zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení kroků na žádost subjektu údajů před uzavřením smlouvy (tj. smlouvy týkající se účasti v programu Starbucks Rewards a poskytnutí výhod v rámci programu Starbucks Rewards) (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR).
| Společní správci: Starbucks zodpovídá za: - Veškeré zpracování související se Starbacks Rewards; - stanovení jakýchkoli omezení zpracování, které mohou držitelé licence provádět s osobními údaji zákazníků, které s nimi společnost Starbucks sdílí. AmRest zodpovídá za: - Provádění analýz na základě osobních údajů zákazníků, které jí společnost Starbucks poskytuje, v souladu s veškerými omezeními, která společnost Starbucks stanoví; - Správu obecné výkonnosti programu (např. prodeje, četnost nákupu, počet stížností, počet zákazníků s marketingovým souhlasem, použití Starbucks Rewards v Kavárnách oproti Mobilní aplikaci, aktivní stav bodů) a správa souvisejících marketingových kampaní; a - Měření účinnosti marketingové kampaně (např. kolik zákazníků využilo propagační akci, dosažený prodej, návratnost investic).
|
8. | CCTV Provozování kamerového systému v Kavárnách. |
| Oprávněný zájem (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR). Zpracování je nezbytné k zajištění bezpečnosti osob, včetně zaměstnanců AmRest, k ochraně majetku společnosti AmRest a k zajištění utajení informací, jejichž prozrazení by mohlo společnosti AmRest způsobit škodu. | AmRest |
Informace o souborech cookies a o tom, jak je na Webových stránce používáme, naleznete v Oznámení o souborech cookies.