Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PROGRAMU STARBUCKS REWARDS

Aktualizováno: 14.06.2024

TYTO PODMÍNKY SI PROSÍM PEČLIVĚ PŘEČTĚTE. VSTUPEM DO TOHOTO PROGRAMU NEBO JEHO POUŽÍVÁNÍM SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE SE BUDETE ŘÍDIT PODMÍNKAMI POPSANÝMI V TOMTO DOKUMENTU A VŠEMI PODMÍNKAMI, KTERÉ JSOU DO NĚJ ZAČLENĚNY ODKAZEM (DÁLE JEN „smlouva“). POKUD SE VŠEMI TĚMITO PODMÍNKAMI NESOUHLASÍTE, NEMĚLI BYSTE SE TOHOTO PROGRAMU ÚČASTNIT. 

Tyto podmínky jsou platné pro vaši účast a vstup do programu Starbucks Rewards, který je v České republice provozován společností AmRest Coffee s.r.o., se sídlem Walterovo náměstí 329/3, 158 00 Praha 5 - Jinonice (Česká republika), DIČ: 28167694, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložce 130118, nebo jejími přidruženými společnostmi  a společností Starbucks EMEA LTD, sesídlem Building 7 Chiswick Park, 566 Chiswick High Road, London, England, W4 5YG (dále společně jen „Starbucks“). Tyto Podmínky nijak nemění podmínky jakékoli jiné smlouvy, kterou můžete mít se společností Starbucks uzavřenou na produkty, služby nebo z jiného důvodu.

Tento program není určen pro osoby mladší 16 let. Rovněž si pečlivě přečtěte Prohlášení o ochraně osobních údajů společnosti Starbucks (https://www.starbuckscoffee.cz/cz/regulations), díky němuž pochopíte, který subjekt vystupuje jako správce vašich osobních údajů a jak jsou vaše osobní údaje shromažďovány, používány a sdíleny.

 

ČÁST PRVNÍ: VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KARTY STARBUCKS CARD

Váš účet a nákup produktů v kavárnách Starbucks.

Kartu Starbucks Card vám vydává společnost AmRest Coffee s.r.o. Kartu Starbucks Card můžete nabít hotovostí pro budoucí nákupy v kavárnách Starbucks. S kartou Starbucks Card je zacházeno jako s hotovostí. Hotovostní částka, kterou si nahrajete na svou kartu Starbucks Card lze výhradně užít na nákup zboží a služby v kavárnách Starbucks. S kartou Starbucks Card nejsou spojeny žádné kreditní karty, úvěry, kontokorentní úvěry ani spořicí účty. Ze zůstatku na kartě Starbucks Card vám nebudou vypláceny ani připisovány žádné úroky, dividendy ani jiné výnosy. Částka na vaší kartě Starbucks Card není pojištěna ani zaručena. Výběr zůstatku na kartě Starbucks Card je možný pouze z důvodů uvedených v části „Ukončení smlouvy“.

Vaše karta Starbucks Card je jako platební prostředek přijímána ve všech kavárnách Starbucks společnosti AmRest Coffee s.r.o.. Vyhrazujeme si právo kartu Starbucks Card nepřijmout nebo jinak omezit její použití v případě, že je její použití neoprávněné, podvodné nebo jinak protiprávní.

 

Nabíjení kreditu na vaši kartu

V Česku si můžete při návštěvě kavárny Starbucks na svou kartu Starbucks převést částku kreditu pomocí kreditní karty nebo v hotovosti. Zaregistrovanou kartu Starbucks Card je také možné dobít pomocí kreditní karty online na adrese https://www.starbucks.cz/cz/account/login. Mezi dobou, kdy zaplatíte částku, která má být nabita na vaši kartu Starbucks Card, a dobou, kdy budou tyto prostředky k dispozici k použití, může vzniknout prodleva. Kartu Starbucks Card lze nabít maximálně na částku 5000 Kč a nejnižší částka, kterou lze nabít, je 200 Kč. 

Pokud k nákupu nebo dobití karty Starbucks Card použijete kreditní nebo debetní kartu, proběhne před odečtením částky z vaší kreditní nebo debetní karty proces autorizace částky vašeho nákupu nebo dobití („transakce“). Tento autorizační proces ověří číslo kreditní nebo debetní karty, její stav, dostupný zůstatek nebo finanční prostředky a fakturační údaje tak, aby se zajistilo, že odpovídají údajům v evidenci banky nebo karetní společnosti. Vaše banka nebo společnost Starbucks se vás před autorizací částky transakce může pokusit kontaktovat a požádat vás o další informace. 

U kreditních karet se po provedení autorizace může snížit dostupný úvěrový rámec. Vaše banka může tuto částku v Kč z vašeho úvěrového rámce nebo disponibilního zůstatku na krátkou dobu stanovenou pravidly vaší banky, do doby provedení transakce, zablokovat. V případě debetních karet může vaše banka, před provedením transakce, provést předběžnou autorizaci vašeho vkladového nebo běžného účtu a příslušné finanční prostředky dočasně zablokovat. Bez ohledu na to, zda používáte kreditní nebo debetní kartu, bude z vaší karty příslušná částka stržena až po provedení vaší transakce. Pokud bude vaše transakce zrušena, společnost Starbucks vaším jménem požádá o zrušení autorizace. Doba zrušení se může lišit. Doporučujeme vám kontaktovat vaši banku nebo společnost vydávající kreditní karty a informovat se o jejich zásadách autorizace a zrušení autorizace. Všechny částky nahrané na vaší kartě Starbucks Card jsou denominovány v měně země, ve které byla karta prodána („základní měna“). Karty Starbucks Card zakoupené v České republice lze používat pouze na území České republiky. 

Pro snadnější dobíjení karty Starbucks Card můžete využít naši funkci dobíjení online, to však pouze v případě, že jste svou kartu zaregistrovali v programu odměn Starbucks Rewards. Propojením platební metody s vaším účtem Starbucks, ke kterému máte přístup, můžete svou kartu Starbucks Card dobíjet kdykoli budete chtít. Kartu můžete dobíjet online prostřednictvím služby WorldPay, kterou zavádějí a provozují společnosti WorldPay (UK) Limited a WorldPay Limited a WorldPay AP Limited se sídlem: The Walbrook Building, 25 Walbrook, Londýn EC4N 8AF, Anglie (dále jen „WorldPay“). Pravidla a podmínky pro provádění transakcí společností WorldPay a vedení účtu WorldPay jsou uvedeny v předpisech vydaných společností WorldPay, které jsou k dispozici na internetových stránkách https://www.fisglobal.com/en. Příslušné předpisy jsou účastníkovi rovněž zpřístupněny před provedením transakce dobití. 

Doba platnosti kreditu na kartě je dvanáct (12) měsíců od vaší poslední transakce (nákupu či dobití) v souladu s touto smlouvou. Pokud uplyne doba 12ti měsíců bez jakékoli transakce s použitím karty, propadá kredit na kartě ve prospěch Starbucks.

 

Poplatky a promlčení

V souvislosti s vaší kartou Starbucks Card neúčtujeme žádné poplatky za aktivaci, služby, nečinnost ani neaktivitu.

Účtenky a výpisy

Žádný držitel karty Starbucks Card nedostává výpisy o jednotlivých transakcích na účtu Starbucks Card. Zůstatek na kartě Starbucks Card můžete zkontrolovat, nebo zobrazení posledních transakcí provést, na internetové stránce https://www.starbucks.cz/cz/account/login. Pro přístup k účtu musíte mít připravenou vaši kartu Starbucks Card. Po registraci karty do věrnostního programu Starbucks Rewards můžete pravidelně kontrolovat své transakce online, pro ujištění se o správnosti historie transakcí a zůstatku na účtu. Zůstatek na kartě Starbucks Card nebo přehled posledních transakcí na kartě Starbucks Card můžete zkontrolovat na adrese https://www.starbucks.cz/cz/account/login nebo zasláním e-mailu na adresu [email protected] nebo v mobilní aplikaci.

 

 

Vyřizování reklamací

Vyhrazujeme si právo opravit zůstatek na vaší kartě Starbucks Card, pokud došlo k administrativní, fakturační nebo účetní chybě. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se transakcí nebo úpravy účtu nebo pokud chcete transakci, která byla z vaší karty Starbucks odečtena, rozporovat, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb na [email protected]. Provedeme šetření a výsledek sdělíme a případnou potvrzenou chybu opravíme, jakmile dokončíme šetření, nejpozději však do 30 dnů. Pokud nebude zjištěna žádná chyba, budete o tom informováni. Za chyby v zaúčtování neponeseme odpovědnost, pokud nám je neoznámíte do šedesáti (60) dnů ode dne příslušné transakce.                             

Nepovinná registrace; odpovědnost za neoprávněné transakce

Aby se předešlo podvodům, legalizaci výnosů z trestné činnosti nebo krádeži identity, důrazně doporučujeme zaregistrovat kartu pomocí vašich osobních údajů, které budou používány výhradně pro účely tohoto programu Starbucks Rewards. Chcete-li si kartu Starbucks Card zaregistrovat, navštivte prosím https://www.starbucks.cz/cz/account/login. Při registraci nebo nákupu karty Starbucks Card souhlasíte s tím, že: (i) o sobě uvedete úplné a přesné údaje a (ii) tyto údaje budete v případě jejich změny aktualizovat. Pokud tyto údaje neposkytnete nebo nebudete aktualizovat, nebo pokud budeme mít důvodné podezření, že jste tyto údaje neposkytli nebo neaktualizovali, budeme mít právo, dle našeho vlastního uvážení, vaši kartu Starbucks Card zablokovat. Pokud se domníváte, že vaše karta Starbucks Card byla deaktivována omylem, zašlete prosím e-mail na adresu [email protected]. Jste odpovědní za: (a)  správnost všech informací, které nám poskytnete, a (b) za zachování důvěrnosti a bezpečnosti informací o vaší kartě Starbucks Card. Všechny vaše karty Starbucks Card mohou být aktivovány a zaregistrovány k používání na vašem účtu Starbucks Rewards®, avšak vždy můžete mít pouze jeden (1) takový účet pro jednu e-mailovou adresu.

Vzhledem k tomu, že vaše karta Starbucks Card se při nákupech v zúčastněných kavárnách používá jako hotovost, nesete odpovědnost za všechny transakce, které budou její pomocí provedeny, včetně neautorizovaných transakcí. V případě poškození nebo technické závady bude celý zůstatek na kartě po registraci chráněn. Pro registraci své karty navštivte internetové stránky https://www.starbucks.cz/cz/account/login. Proces registrace vyžaduje zadání následujících informací: hesla, e-mailové adresy, čísla karty Starbucks Card a bezpečnostního kódu karty (CSC), jména a marketingové preference.  Pokud se některé z vašich registračních údajů změní, neprodleně nás o tom informujte. Pokud bude vaše karta Starbucks Card poškozena, měli byste nás neprodleně e-mailem kontaktovat na adrese [email protected]. Případný kredit na vaší kartě Starbucks Card bude chráněn až od okamžiku, kdy obdržíme oznámení. Zbývající zůstatek kreditu na vaší kartě Starbucks zmrazíme v rozsahu, v jakém je váš kredit chráněn podle výše uvedených, a to jakmile vámi budeme informováni, a tento zbývající zůstatek kreditu nahrajeme na vaši náhradní kartu Starbucks Card.

Zaměstnanci společnosti Starbucks si vyhrazují právo od zákazníka požadovat odpovídající dokumentaci k ověření totožnosti příjemce karty a také provádět pravidelné interní kontroly k ověřování totožnosti příjemce karty.

 

 

Aplikace Starbucks

Kromě karty Starbucks Card může společnost Starbucks zpřístupnit aplikaci Starbucks Card nebo funkcionality karty Starbucks Card přidat do stávajících aplikací Starbucks. Po zadání přihlašovacích údajů v této aplikaci vám může být vytvořena a zobrazena elektronická verze vaší karty Starbucks Card. Elektronická verze vaší Starbucks Card obsahuje čárový kód, a stejně jako vaši skutečnou kartu Starbucks Card ji lze jako platební prostředek používat ve všech zúčastněných kavárnách Starbucks provozovaných společností AmRest Coffee s.r.o. Elektronická verze vaší Starbucks Card je pouze kopií vaší karty Starbucks Card, na kterou se vztahují stejné podmínky jako na vaši kartu Starbucks Card. Kromě toho je při registraci v aplikaci Starbucks vygenerován QR kód, který lze používat k účasti v programu odměn Starbucks Rewards.

ČÁST DRUHÁ: PROGRAM ODMĚN STARBUCKS REWARDS

Program odměn Starbucks Rewards je způsob, jakým společnost Starbucks odměňuje a oceňuje své věrné zákazníky. Osobní údaje, které nám za účelem vytvoření účtu a registrace vaší karty Starbucks Card poskytnete, budou uchovávány v souladu s Prohlášením společnosti Starbucks o ochraně osobních údajů. Informace o Prohlášení společnosti Starbucks o ochraně osobních údajů naleznete na adrese https://www.starbuckscoffee.cz/cz/regulations. Proces registrace do programu odměn Starbucks Rewards může z vaší strany vyžadovat poskytnutí následujících informací: hesla, e-mailové adresy, čísla karty Starbucks Card a bezpečnostního kódu karty (CSC), data narození bez uvedení roku, jména a marketingových preferencí.

V souladu s podmínkami uvedenými v tomto dokumentu budou zaregistrované karty Starbucks Card (včetně případných digitálních karet Starbucks Card) aktivovány pro použití v rámci programu odměn Starbucks Rewards.

Do programu odměn Starbucks Rewards se v zúčastněných kavárnách Starbucks můžete zapojit také pomocí QR kódu ve vaší aplikaci Starbucks a následně zaplatit v hotovosti, kreditní nebo debetní kartou nebo mobilní peněženkou. Za tímto účelem je nutné u pokladny, před platbou v hotovosti, kreditní nebo debetní kartou nebo mobilní peněženkou, naskenovat váš věrnostní QR kód z aplikace Starbucks. Pokud tak neučiníte, nebudou vám na váš účet připsány Hvězdy.

1. Karty Starbucks Card zaregistrované na vašem účtu Starbucks nebo váš QR kód na základě registrace v aplikaci Starbucks poslouží k získání Hvězd za brutto částku každé transakce v zúčastněné kavárně Starbucks v Česku.

2. Za každých 12 Kč utracených zaregistrovanou kartou Starbucks Card nebo pomocí QR kódu ve vaší aplikaci Starbucks v zapojených kavárnách Starbucks v České republice získáte 1 Hvězdu.

3. Hvězdy se počítají podle popisu v části 2 a mapují se na dvě desetinná místa tak, aby se zajistilo, že bude uznána a na váš účet Starbucks Rewards připsána celá hodnota transakce.

4. Počet Hvězd, které můžete nasbírat, není omezen. Společnost Starbucks si však vyhrazuje právo podle vlastního uvážení, pokud to bude považovat za nutné, stanovit horní hranici počtu nasbíraných Hvězd.

5. Úplný a aktuální počet Hvězd, s přesností na dvě desetinná místa, si můžete zobrazit po přihlášení ke svému účtu Starbucks na https://www.starbucks.cz/cz/account/login a v mobilní aplikaci. 

Hvězdy nelze získat za aktivace, dobíjení a převody karet Starbucks Card.

Hvězdy za nákupy v kavárnách Starbucks se na váš účet obecně automaticky připisují do 2 (dvou) pracovních dnů. Čas od času vám můžeme nabídnout speciální propagační akce, které vám nabídnou „propagační Hvězdy“. Propagační Hvězdy, jako jsou „bonusové“ Hvězdy, budou připisovány podle popisu příslušné propagační nabídky a budou podléhat dalším podmínkám uvedeným v propagační nabídce. 

Počet Hvězd se vždy zobrazuje zaokrouhlený na celé číslo dolů (celkový počet, s přesností na dvě desetinná místa, je sledován a zohledňován na pozadí aplikace Starbucks).

6. Každá Hvězda má své samostatné datum vypršení platnosti, které nastane 24 měsíců ode dne, kdy jste si ji vyzvedli. Pokud Hvězdu k získání konkrétního programového benefitu nevyužijete do 24 měsíců ode dne jejího získání, její platnost automaticky vyprší a bude z vašeho účtu v den vypršení platnosti odstraněna.

7. Pokud v rámci programu odměn jednu nebo více Hvězd uplatníte, společnost Starbucks tyto Hvězdy automaticky uplatní a odečte z vašeho účtu Starbucks. Hvězdy s nejkratší zbývající dobou platnosti budou použity jako první.

8. Společnost Starbucks si vyhrazuje právo kdykoli upravit váš zůstatek Hvězd na účtu, pokud bude mít důvod se domnívat, že dochází k podvodné činnosti.

 

Kartu Starbucks Card, QR kód z aplikace Starbucks a program odměn Starbucks Rewards, stejně jako související výhody programu, lze použít nebo uplatnit pouze v kavárnách Starbucks společnosti AmRest Coffee s.r.o.

Registrací do kartového programu Starbucks Card na internetových stránkách https://www.starbucks.cz/cz/account/login nebo v aplikaci Starbucks se automaticky zaregistrujete do programu odměn Starbucks Rewards a budete získávat Hvězdy. V programu Starbucks Rewards budou pro použití aktivovány a zaregistrovány všechny vaše zaregistrované karty Starbucks a QR kód z aplikace Starbucks. 

Program odměn Starbucks Rewards nabízí dvě různé úrovně výhod, a to v závislosti na počtu nasbíraných Hvězd na vašem účtu. Při vytvoření účtu jste automaticky zaregistrováni v zeleném statusu programu Starbucks Rewards. Pokud do dvanácti měsíců ode dne registrace získáte alespoň 200 Hvězd, postoupíte do zlatého statusu.

Abyste si zachovali výhody, na které máte nárok při zlatém statusu, musíte během dvanácti měsíců následujících po datu dosažení zlatého statusu opět získat alespoň 200 nových Hvězd. K udržení si zlatého statusu je nutné každý následující rok získat alespoň 200 nových Hvězd.

Společnost Starbucks si vyhrazuje právo kdykoli podle vlastního uvážení změnit počet úrovní výhod a výhody a odměny spojené s jednotlivými statusy.

Zelený status

V Zeleném Statusu máte nárok na:

Registrací karty Starbucks Card jste automaticky zařazeni do „zeleného statusu“ programu Starbucks Rewards. Odměny mohou zahrnovat: 

 

Možnost získat nápoje zdarma:

Jakmile v Zeleném statusu nasbíráte 100 Hvězd, máte možnost tyto Hvězdy vyměnit za nápoj zdarma připravený baristou v libovolné standardní velikosti (max. Venti) dle vlastního výběru v kavárnách Starbucks v Česku („odměna nápoj zdarma“). Tyto Hvězdy budou v okamžiku platby odečteny z vašeho účtu Starbucks. Nápoje v lahvích jsou z této nabídky vyloučeny. Za každých 12 Kč zaplacených vaší zaregistrovanou kartou Starbucks Card budete při každém nákupu nadále získávat jednu Hvězdu, dokud své Hvězdy nevyužijete k získání nápoje zdarma (každých dalších 100 Hvězd vás opravňuje k získání dalšího nápoje zdarma). Pro uplatnění nápoje zdarma musíte baristovi v kavárně Starbucks předložit svou zaregistrovanou kartu Starbucks Card nebo aplikaci Starbucks. Pokud jste společnosti Starbucks poskytli aktuální a platnou e-mailovou adresu, obdržíte od společnosti Starbucks přibližně dvacet čtyři (24) hodin po obdržení sté Hvězdy e-mail s upozorněním, že váš nápoj zdarma je k dispozici. Své Hvězdy si můžete prohlédnout a sledovat také na adrese https://www.starbucks.cz/cz/account/login nebo v sekci „účet“ v aplikaci Starbucks Česko.

Zlatý status

Zlatý Status: Pokud během dvanácti po sobě jdoucích měsíců nebo kratší doby získáte (200) Hvězd, bude váš účet povýšen na „Zlatý status“. Při zlatém statusu získáte následující výhody:

Všechny výhody zeleného statusu:

- Možnost přidat si k nápoji připravenému baristou jeden další shot espressa a/nebo jednu pumpičku sirupu a/nebo šlehačky podle vlastního výběru. Tato nabídka se nevztahuje na nápoje v lahvích.

Upozorňujeme, že úplný seznam sirupů nabízených v našich pobočkách Starbucks je k dispozici v kavárnách a může se v jednotlivých prodejnách lišit. Seznam sirupů se může kdykoli změnit bez předchozího upozornění. Společnost AmRest Coffee s.r.o., si vyhrazuje právo seznam sirupů podle potřeby upravit. 

- K narozeninám zdarma obdržíte nápoj připravený baristou dle vlastního výběru. Tato nabídka se nevztahuje na nápoje v lahvích. Tuto nabídku musíte uplatnit do 30 dnů ode dne svých narozenin. Poukaz na narozeninový nápoj zdarma bude k dispozici na členském účtu večer před dnem narozenin.

- Zdarma obdržíte opětovné doplnění filtrované kávy. Při nákupu horké filtrované kávy musíte předložit zaregistrovanou kartou Starbucks a poté pro doplnění během stejné návštěvy (jedno doplnění zdarma během tří hodin) předložit stejnou kartu Starbucks Card. Partner si může vyžádat doklad o zakoupení nápoje. Tato výhoda se nevztahuje na překapávané kávy metodou Pour Over, Starbucks Reserve™ nebo Clover® ani na kávu v Drive-Thru).

Kredity ve formě Hvězd

Hvězdy jsou platné 24 měsíců ode dne jejich získání. Všechny Hvězdy převedené ze stávajícího účtu My Starbucks Rewards dne 18.07.2024 budou automaticky platné 24 měsíců. Hvězdy se počítají následovně:                                            

1) Pro status: Ze zeleného do zlatého statusu máte na získání 200 Hvězd 12 měsíců. Když nasbíráte 200 Hvězd, dosáhnete zlatého statusu.

2) Uplatnění nápoje zdarma: Tento počet Hvězd je platný po dobu 24 měsíců tak, jak je popsáno výše. 

I pokud po 12 měsících přejdete ze zlatého statusu zpět na zelenou, Hvězdy, které budete mít na účtu, vám zůstanou zachovány po dobu 24 měsíců od jejich získání. 

 

Ostatní

Za členství v programu odměn Starbucks Rewards se neplatí žádné poplatky. Hvězdy získané v rámci programu nemají žádnou peněžní hodnotu.

Vaše Hvězdy, výhody, zaregistrovaná karta (karty) Starbucks Card a účet v programu Starbucks Rewards jsou osobní a nelze je prodat, převést, postoupit nebo předat rodinným příslušníkům, přátelům nebo jiným osobám, ani je použít k jakýmkoli komerčním účelům.

Společnost AmRest Coffee s.r.o. si vyhrazuje právo zrušit váš účet a/nebo účast v programu Starbucks Rewards, pokud jste porušili tyto Všeobecné podmínky nebo pokud je váš účet používán neoprávněně, podvodně nebo jiným nezákonným způsobem nebo v rozporu s Všeobecnými podmínkami, a to bez předchozího upozornění. 

Společnost AmRest Coffee s.r.o. si rovněž vyhrazuje právo zrušit registraci karty Starbucks Card a vyřadit ji z programu Starbucks Rewards, pokud byla neaktivní po dobu tří (3) po sobě jdoucích let. Neaktivitou se v tomto kontextu rozumí nedostatečná nákupní aktivita. 

ČÁST TŘETÍ: DŮLEŽITÉ PRÁVNÍ PODMÍNKY

Změny této smlouvy

Podmínky této smlouvy můžeme kdykoli změnit, včetně vašich či našich práv a povinností. Pokud jste si kartu Starbucks Card zaregistrovali, budeme vás o všech změnách, doplněních nebo výmazech informovat e-mailem, pokud jste se zasíláním informací e-mailem výslovně souhlasili. Kromě toho zveřejníme podmínky změněné smlouvy na adrese https://www.starbuckscoffee.cz/cz/regulations a po dobu třiceti (30) dnů od zveřejnění změněné smlouvy budeme na našich internetových stránkách také uveřejňovat oznámení o změně podmínek této smlouvy. Pokud nestanovíme jinak, bude se změna, doplnění nebo výmaz vztahovat na vaše budoucí i stávající karty Starbucks Card. Změny, doplnění nebo výmazy budou považovány za vámi přijaté, pokud (1) nám do 30 dnů ode dne oznámení nebo ve lhůtě uvedené v oznámení písemně neoznámíte opak nebo (2) použijete svou kartu Starbucks Card po uplynutí této lhůty. Pokud tyto změny, doplnění nebo výmazy nepřijmete, bude platnost vaší karty Starbucks Card ukončena a do 30 dnů vám budou vráceny všechny částky, které na ní zůstaly.

Propagační programy 

 

Čas od času můžeme dle svého vlastního uvážení spouštět propagační programy spojené s programem Starbucks Card („propagační akce“). Tyto propagační akce se řídí těmito podmínkami, jakož i dalšími podmínkami v souvislosti s nimi uvedenými. Vyhrazujeme si právo podmínky jakékoli propagační akce kdykoli upravit, včetně jejího ukončení. Speciální nabídky mohou být přizpůsobovány na základě nákupního chování a preferencí.

 

Ukončení této smlouvy

Tuto smlouvu můžeme pozastavit nebo ukončit a omezit nebo zrušit všechna práva a výsady, které vám byly uděleny, a to s třicetidenní výpovědní lhůtou ke konci kalendářního měsíce. Vyhrazujeme si právo tuto smlouvu ukončit na základě důvodu, jako je podvodné nebo neoprávněné použití vaší karty Starbucks Card. Pokud tuto smlouvu vypovíme, vrátíme vám zůstatek na vašem účtu Starbucks Card snížený o případné částky, které nám dlužíte. V případě, že bude zrušena registrace vaší karty Starbucks Card nebo účtu, nebo se tyto stanou neaktivními, všechny hvězdy nashromážděné na vašem účtu pozbydou platnosti.

Odstoupení od smlouvy

Ustanovení tohoto článku se vztahují na případy dobíjení kreditu pomocí prostředků komunikace na dálku (tj. případy, kdy se kredit nedobíjí platbou v hotovosti v provozovně Starbucks).

Při každém dobití kreditu pomocí prostředků komunikace na dálku je mezi zákazníkem a společností Starbucks uzavřena smlouva. Zákazník má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne jejího uzavření (dobití kreditu pomocí prostředků komunikace na dálku). Odstoupení od smlouvy musí být společnosti Starbucks oznámeno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

Společnost Starbucks lze odstoupení od smlouvy oznámit zasláním e-mailu na adresu: [email protected]. Za okamžik odstoupení od smlouvy se považuje datum doručení oznámení společnosti Starbucks.

Zákazník má právo na vrácení kreditu maximálně do výše hodnoty uzavřené smlouvy za předpokladu, že kredit již nebyl použit (ani částečně) na nákup zboží. Při odstoupení od smlouvy zákazník společnosti Starbucks sdělí číslo svého bankovního účtu, na který mu bude vrácena částka odpovídající danému kreditu.

Spory

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je systém umožňující alternativní postup ke standardnímu soudnímu řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Pokud je spotřebitel nebo zákazník nespokojen, může se obrátit na orgán mimosoudního řešení sporů, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce, jako příslušný orgán státního dozoru. Česká obchodní inspekce má k dispozici potřebné informace o alternativním postupu, který může spotřebitel či zákazník k řešení sporu využít. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete na internetových stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz.

 

Rozhodné právo

Tato smlouva se řídí právem České republiky. 

Postoupení

 

Celou tuto smlouvu nebo její část můžeme postoupit a přijetím těchto smluvních podmínek s tím souhlasíte. 

 

Úplnost smlouvy; výklad

Tato smlouva je úplnou dohodou mezi vámi a společností AmRest Coffee s.r.o. a nahrazuje všechny předchozí návrhy a dohody, kterými se řídí vaše karta Starbucks Card (s výjimkou Prohlášení společnosti Starbucks o ochraně osobních údajů, Podmínek používání https://www.starbucks.cz/cz/regulations nebo Podmínek pro poskytování odměn Starbucks Rewards®, pokud jsou použitelné). Pokud bude některé ustanovení této smlouvy shledáno nezákonným nebo nevymahatelným, bude toto ustanovení vymazáno v minimálním nutném rozsahu tak, aby tato smlouva jinak zůstala plně platná a účinná a vymahatelná. Nadpisy uvedené v této smlouvě slouží pouze pro usnadnění odkazování a nijak neovlivňují její výklad.

Kontakt

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se těchto smluvních podmínek nebo vaší karty Starbucks Card, obraťte se prosím na naše oddělení služeb zákazníkům na adrese [email protected].  

 

AmRest Coffee s.r.o.

Walterovo náměstí 329/3, Praha 5, 158 00, Česká republika